»

'לעשות כותרות ולהיכנס לתקשורת'

סדנה ייחודית ובלעדית שפותחה אצלנו ב-Media Training ונותנת לעובדים בחברות גדולות כלים מעשיים ל'זיהוי הזדמנויות תקשורתיות'. המשתתפים לומדים כיצד חושבים ופועלים העיתונאים ומערכות התקשורת בישראל וזאת כדי להשתמש בידע זה על מנת 'להיכנס לתקשורת' עם פרסומים חיוביים אודות החברה.

כלים מעשיים לזיהוי הזדמנויות תקשורתיות

הכותרת של מחר נמצאת אצלך

הסדנה מיועדת לקבוצה רחבה של בעלי תפקידים שחשופים לעשייה מקצועית אך שאין להם מטבע הדברים "חשיבה תקשורתית", אנו אומרים להם: "הכותרת של מחר נמצאת אצלך" מעמידים לרשותם את הניסיון שלנו בתקשורת וכותבים איתם את העיתון של מחר….

הסדנה כוללת הדרכה מקצועית בליווי סרטונים ודוגמאות על מהו סיפור עיתונאי ואייך לזהות ולייצר אותו. המשתתפים חובשים את "כובע העיתונאי" ומוצאים בעבודתם "אייטמים". לאחר ההדרכה, בחלוקה לקבוצות עבודה ממלאים המשתתפים את העיתון בכותרות שלדעתם ניתן לפרסם ומציגים זאת בפני כלל הקבוצה:

מניסיוננו המפגש מעצים מאד את תחום התקשורת בחברה ואת דובר הארגון, ומוביל בפועל לשורה של פרסומים חיוביים שניתן ליזום. מדובר בהשתלמות חווייתית ומעשירה המתאים בין היתר לחברות הייטק, ארגונים ממשלתיים וציבוריים ולקבוצות גדולות של עובדים.

Related posts:

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

Connect with Facebook

אתם יכולים להשתמש באפשרויות ותגי ה-HTMLהבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>